Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2018 17:21 - моят първи анален секс част 2
Автор: mike22jakslave Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 5953 Коментари: 2 Гласове:
-4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Продължението
преди да започна искам дда направя уточнение че в нито един от постовете няма да прсъстват хората с който съм общувал с имената им или инициалите им. Ако използвам то те ще са променени. Искам да апазя анонимноста им.

С моя първи ебач с когото вече наистина станах гей се запозахме в единн гей сайт който е български и не не беше от пополярните сайтове за запознаства. Сайта беше направен само за гей момчета и мъже от един българин който живееш ако не се лъжа в холандия или швейцария не си спомням. Та там в този въпросен сайт се запознах с него писахме си и след като си разменихме  skype-овете си разменихме и снимки.  и дваа се харесах ме и се оговорихме да се видим за да се уточним тъ като не беше удобно да говорим по скайп тъй като по това време аз бях на общижите тъй като бях студен. Поради тази причина си оговорихме среща в едно кафене. Срещнахме се вече на живо. Той беше малко по висок от мен може би с половин глава но тъй като носеше дълга коса от далече изглеждаше доста висок. Седахме във въпросното кафене поръчахме и започнахме да си говорим. до този момент не бях осъждал толкова детайно с никого какво ще беде първото ебане като чувство усещане и такива неща. Той ми азказа че обича да прави секс само с девствени момчета тъй като усещането от това да проникваш в нечие дупе кето до сега не е ебано е върховно. Поговорихме още малко на теми от общ характер кой от къде е какво обича да приви. Естествено още в самото начало ние се бяхме разбрали нещата да останат дискретни затова и не говорихме много за тези неща, а направо преминахме на разговора за нещата който щее правим и как ще се случат. Аз бях абсолятно невеж в това какво да правя преди секс. Едиственото което знаеш от един от тези на които бял правил свирки беше че задължително преди да ме ебе който да е трябва да си направя клизма. Та това му казах че зам за това което ме очаква, а той от своя страна се засмя. Аз го хпопитах защо се смее, а той ми отвърна не се притеснявай никои не се е родил научен и можещ всичко. каза ми че в начолот ще ме боли доато ми го вкарват но кажа че това е нормално и ще ме боли поне първите два три пъти освен този, и ми каза че който и да ме отаря пак ще ме боли независимо от размера. Това малко ме стресна и явно се бе проличало защот той ми каза бъди спокоен аз не еба такива като теб от де и от вчера ами от близо 6 години и знам как да те отворя с малко блка за да се насладиш напълно все пак първия път се помни. аз му отврънах че е така.казами че е важно да има мноо лубрикан това е една от тайните му а другата е че колкото по бавно ми го вкарват първия път тоълко повече ще м боли. Той лично бил фн на това бъррзо и рязко да го вкара и да изчака без да мърда като е вътре за да премие болката и тялото на ебания да се отпусне. След този разговор ние се оговорихме напров да се видим и да ме ебе без да се замисля тъй като от много време исках и сега не ми се щеше да изпускам момета. Така и стана разбрахме се да се видим в деня когато той е почевка тъй като той работеше и трябваше да е свободен а и на мен този ден не ми беше удобен тъ като не ми беше натоварен. единствеото за което той ме помоли преди да си трагнем от кафето и да се разделим до срещата ни е за деня на срещата освен да съм си направил клизма и и да бъда оезкосвен то.ъй като той не обича косматите. тази негова молба не беше проблем за мен тъй като аз още то 11 годишна възраст се епилирам и за мен това е нащо кото правя с удоволствие му отвърнах аз. платих сметката  кафенот въпреки че той не доволстваше и се пошегува че дамите не бивало да плащат слетка на първа среща и настояваше то да плати, но не му се тодаде тзи възможност. след като платих смеката се ппрегърнахме за довиждане пред заведениети и той опипа моето дупа а аз имах възможност д остя негоие пенис в панталоните. доста ми хареса!
коментирате давайте мненията си без да се претиснявате
скоро и третата част на историята ще публикувам и ще започна с бдсм разказите и живота ми като роб!
Благодаря ви че четете моя блог 
mike



Гласувай:
1



1. born - Педерастка работа !
14.09.2018 16:19
Пфу...
цитирай
2. radostinalassa - защо не го премахнат тоя
30.10.2018 20:43
Това не ти е Гейевропа
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mike22jakslave
Категория: Други
Прочетен: 13696
Постинги: 3
Коментари: 6
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031